Климатроникът в съвременния автомобил е сложна система, която се управлява от
електронен модул следящ постоянно външна, вътрешна и желана температура. Контролът на желаната температура става посредством
серводвигателни клапи за топъл/студен въздух, както и с регулиране на оборотите на вентилатора. При климатроника следенето
на зададената температура се извършва с обратна връзка от термодатчик в купето. Двузоновите климатроници поддържат различни
температури в двете части на купето – лява и дясна или предна и задна.Има и четири зонови, които са за създадени за още по-голямо
удобство на пътуващите в автомобила.
BSI - built in system interface, BCM - body control modul или така наречения комфорт модул най-вече познат като BSI от френските Peugeot и Citroen обединява в себе си много и най-различни функции. ...
Как работи въздушната възглавница и какво трябва да знаем.
Дебитомерът е сензор, който преобразува количеството въздух постъпващо в двигателя в напрежение подавано към ECU на двигателя (ЕБУ – електронен блок за управление)